Skip links

Intrebari frecvente

C.A.R. EN-EL I.F.N. Pitesti

Cum devin membru al C.A.R. EN-EL I.F.N. Pitesti?

Pentru a deveni membru, o persoana trebuie sa fie salariat pe perioada nedeterminata sau determinata (dupa caz).

Este necesar completarea unei cereri tipizate de inscriere la sediul C.A.R. EN-EL PITESTI. Va fi nevoie de prezentarea un act de identitate, copia Xerox urmand a se face la sediul nostru.

Taxa de inscriere este de 10 lei , ea fiind achitata la inscriere.

Depunerea lunara ulterioara la fondul propriu se va face ulterior fie numerar, fie in cont. Cotizatia minima este de 10 lei.

Care sunt conditiile necesare pentru contractarea unui imprumut?

Conditiile generale necesare pentru acordarea unui imprumut sunt:

  • Salariatul ce doreste obtinerea unui imprumut trebuie sa aiba bonitate financiara.
  • Trebuie sa aiba un istoric bun de plati in sistemul C.A.R. , daca este cazul.
  • Atat titularul cat si girantii trebuie sa se prezinte personal la sediul nostru in vederea completarii actelor necesare.

Cum se efectueaza plata ratelor?

Plata ratelor se poate efectua atat numerar, la sediul nostru, cat si prin cont. Nu exista o data scadenta a ratei, ea putand fi platita in orice zi lucratoare din cursul lunii.

Se accepta achitari in avans, fara a se percepe cost suplimentar.

Ai nevoie de mai multe informatii referitoare la imprumul oferit de C.A.R. EN-EL I.F.N. Pitesti sau doresti sa afli detalii despre posibilitatea de economisire prin fondul nostru social? Iti oferim toate detaliile de care ai nevoie!